Nowy tydzień rozpoczął się od dalszego osuwania w dół w ramach korekt, bo tak na tę chwilę należy rozpatrywać straty na indeksach. Dotychczasowa sytuacja , zwłaszcza na naszym rynku pozostawia w opcji, że to co teraz określam mianem korekty ostatecznie zostanie jako pierwszy impuls spadkowy. Jednak dla mnie jest to znacznie mniej prawdopodobne.
Indeks WIG 20

Spadek wartości indeksu WIG 20 o -1.19% spowodował, iż na wykresie dziennym powstała kolejna mała czarna świeczka z minimum niemal idealnie w rejonie zakresu OB. Choć nie ma ona żadnych „objawów” zakończenia spadku to jakby nie patrzeć wpisuje się w ruch, który nie można inaczej określić jak korektę.

Na wykresie intra obecny trend spadkowy dotarł do strefy wsparcia opartej na szczycie pierwszego swingu wzrostowego a więc do miejsca idealnego dla uaktywnienia popytu i odwrócenia tendencji. Samo zakończenie wczorajszej sesji wypadło na poziomie poprzedniego dołka jednak nie ma żadnych wskazań aby miało to być początkiem tworzenia formacji DB. Dotychczasowy ruch spadkowy dotarł do poziomu niedaleko odległego od zniesienia 61.8 % i zbliżył się do obszaru luki cenowej. To są elementy, które niewątpliwie mają podstawy do tego aby dalej ściągać cenę w dół co najprawdopodobniej będzie miało miejsce. Wyraźne wybicie strefy 1960-66 o której pisałem w czwartek , powoduje, że należy obecnie zakładać zejście w okolice 1930-35. Jest to rejon bardzo ciekawy ze względu na strefę cenową (mocną) , zniesienie dające układ harmoniczny no i oczywiście dolne ograniczenie kanału. Pierwszym sygnałem mogącym świadczyć o zmianie tendencji spadkowej , na tę chwilę, byłoby wybicie 1973.
Indeks DAX

Spadek wartości indeksu DAX o -0.31% sprawił iż na wykresie dziennym tego indeksu powstała wzrostowa świeca której otwarcie miało miejsce wyraźnie niżej od zamknięcia z piątku. To sprawiło, iż obecnie nie mamy już trójkąta bo ten zamienił się w flagę. O takiej sytuacji również mówiłem w weekendowej a każdy trochę doświadczony inwestor zapewne również o tym wie, że jest to bardzo częste „zjawisko”. Nadal jednak pozostaje pytanie czy jest to już kres możliwości ruchu korekcyjnego czy jednak i flaga zostanie złamana. W tym drugim przypadku zwiększy się szansa na DT i koniec dobrych czasów dla byków ale to ewentualnie pieśń przyszłości a na tę chwilę mamy nic innego jak tylko korektę.

Na wykresie intra kontraktów na DAX mieliśmy drugie zejście do zakresu OB , z delikatnym naruszeniem poprzedniego dołka i natychmiastową reakcję popytu, która moim zdaniem ma obecnie duże szanse na zakończenie tendencji spadkowej. Zarówno układ z 1h jak i 4h daje bardzo silne formacje odwracające i to jak najbardziej „promuje” udane zakończenie spadku i wejście w ruch doprowadzający do nowych historycznych szczytów.

Nieco mniej optymistycznie wygląda wykres dzienny indeksu S&P, który w skutek spadku o -0.77% wyrysował małą świeczkę w kolorze czarnym posiadającą wyraźny górny cień. Sama świeca jest wskazaniem na chęć kolejnej sesji w czerwonym kolorze ale nie zapominajmy o jej wielkości, która akurat nie jest jakimś mocnym sprzymierzeńcem takiego rozwiązania. Jednak jakby nie było do strefy szczytu poprzedniego swingu zabrakło kilku pkt, więc mimo małej świeczki trzeba brać to pod uwagę bo strefa ta powinna być choćby dotknięta.

Nieco inaczej wygląda sytuacja na wykresie intra kontraktów na S&P gdzie tendencja spadkowa dotarła do tej strefy i cena odbiła. Tu jednak jest jeszcze sporo miejsca aby to odbicie uznać za rzeczywistą zmianę trendu i ponowny powrót do wzrostów. Moje założenie jest takie, że będziemy mieli jeszcze jedną próbę wybicia w dół strefy a dopiero po niej , ewentualną zmianę kierunku.
Pozycja L od 1976 odwrócić na S – 17 pkt. od kursu otwarcia.
Życzę udanych trade’ów.
Witam, dzisiaj o wig20 i dzisiejszej analizie. Darek zakłada wzrosty, a wszystko co się do tej pory dzieje na w20 to korekta. Tutaj Darek podobna uwaga do Twojej w stosunku do mojej osoby. Wydaje mi się że trochę straciłeś z widoku to co się dzieje i jak się dzieje i mocno chcesz to L. Jedno pytanie do Darka Czy jak rynek zawita na 1720 to dalej będzie to korekta, to 250 pkt w dół? Szanowni Inwestorzy opis sytuacji na W20 z interwału tygodniowego. Zacznijmy od świecy marubozu otwarcia (W1, pierwszy tydzień stycznia) świeca dla byka, została w pełni zanegowana w… Czytaj więcej »
cherry dzięki za taki wpis postaram Ci się odpowiedzieć. Mianowicie co do L to naprawdę nie interesuje mnie to bo od ponad roku gram niemal tylko i wyłącznie na DAX więc tu jestem obiektywny zawsze bez pozycji (rzadko intra coś sobie zagram dla relaksu).Co do poziomu 1720 to oczywiście że nie będę uznawał jako korekty bo do tej pory po dołku z marca mamy typowe abc a to zobliguje do założenia nowego dołka poniżej marcowego, wystarczy tu wybicie obecnego kanału dołem aby to spojrzenie moje się zmieniło.Nigdy nie prognozuję tak jak Ty chociaż czasami zazdroszczę tego, bo 28 lat na… Czytaj więcej »
O ho ho Darek 28 lat na giełdzie to ja z moim 11 letnim stażem to żółtodziub lepiej się przymknąć grać swoje trochę popiszę na temat systemu obecnie trzeci rok drugi rok na mokro pierwszy na sucho. Ale czasami warto poczytać żółtodzioba.
pozdro
Pisz śmiało.
Spoko szacun za taki staż na giełdzie , ja w pracy zawodowej po 10 latach a robiłem dobrą robotę rzuciłem papierami narazie po 10 latach na giełdzie /oczywiście dodatkowa opcja zarobkowania/ jeszcze jestem czyli wchodzę powoli w opcję uzależnienia , osobiście doceniam doświadczenie .
pozdro
„28 lat na parkiecie nauczyło mnie że prognozy sprawdzają się tak jak rzut monetą a może i nawet rzadziej. Zawsze reaguję na to co się kreśli. ”
Darek ..to jest miód na moje serce jakby powiedziała moja tesciowa…wczoraj już było,, ważne jest dziś a jutro dopiero sie narodzi….
co do rynku grając z kierunkiem luki mam juz piersze punkty zaliczone …teraz może byc korekta ruchu 1956-1971 i tu czekam aby podebrać L ….coby się miało stać inaczej to zawsze obrona bo ja mogiem sie mylić i zanim dostrzege zmianę to warto sie zabezpieczyć…było 38fibo 1965 L..
Dziękuje za dodatkowe informacje. Darek to, że nie grasz fw, to już wcześniej pisałeś, analiza jest obiektywna, ok. Nie wiem jak inni blogowicze ją odbierają, ja ją czytając uważam, że bliżej w niej do grania L, ale to tylko ja., stąd pytanie z rana. Uważam natomiast, że impuls od 1495 do 2094 jak najbardziej może zakładać, że zejście na 1720 może być w korekcie w fali cw2, w potencjalnej korekcie fali 1w3, teraz dokładnie grana fala spadkowa od 2023 idzie na 1820 na równość aw2w1w3=cw2w1w3, a jak zejdzie niżej to przyszłość. Tak zaliczam Tasumi po luce od korpusu, tym bardziej,… Czytaj więcej »
cherry imo szarpie po parę punktów intra dlatego nic nie prognozuję ..od samych oznaczeń co podałeś juz mi sie w głowie mąci a musiałem spierniczać z pozycji L bo jak było widać 73 zatrzymało wzrosty i renek sie zwalił..obecnie zastanawiam sie jak zaliczyc ruch od 1993-1951 czy juz bedzie korekcony czy jeszcze pociagnie na dół…bo jak korekcony no to musze wyczekać na korekte w korekcie i tu jak sie to pojawi zaryzykować i wejść w L….
LUKA przyciąga https://invst.ly/txhpd i przyciągać będzie również ta poniżej https://invst.ly/txhpj
pozostaje zatem cierpliwie czekać z pozycją S w grze / dobieramy S na oporkach 😉
a dywagacje która to fala w podfali pozostawiam „fachowcom” , którzy w większości przypadków i tak po czasie zmienią oznaczenia, więc po co ten trud ? pytanie retoryczne.
LUKA została właśnie domknięta : https://invst.ly/txivy , kierunek dolna banda dużego TR w grze
założenie zagrało idealnie jak po sznurku więc pozycja S sprofitowana : 1913 : https://invst.ly/txn-o
teraz przydałaby się większa korekta aby odnowić S , żadne L nie wchodzą wciąż w rachubę 😉
jako wyznawca kresek wyłącznie horyzontalnych złamałem własne zasady … kreska ukośna pękła jak zapałka 🙂
S ponownie w grze pod 1907 – idziemy NO MERCY
W US zaczęło się oczekiwane przyspieszenie
i mamy powrót z niższego poziomu do oporku , tu dodatkowe S : https://invst.ly/txphb
Nie wiem nie wiem, impuls od 1887 a później nieregularna w dół 3 fale w górę 3 fale i teraz zejście bez wybicia 1887 idealny układ na zarąbisty ruch wzrostowy. Dodatkowo bardzo psuje do tego że padało tu wiele rozwiązań i nikt nie trafił. Osobiście niemal zawsze dam się przerobić na tych nieregularnych. Jedno jest pewne cały czas w korekcie.
sesja udana dla misia – mimo końcowego szarpnięcia up, nie widzę tu żadnych warunków do grania L ( poza intra )
pamiętajmy o szerokim spojrzeniu – aby drzewa nie zasłoniły nam lasu 😉
https://invst.ly/txqf-
https://invst.ly/txqg1
No właśnie pamiętajmy, RGR to dopiero jak wybiją linię szyi bo w takim przypadku jak teraz to jest statystycznie w 70 % to co się ie realizuje.
RGR to się gra jak jest budowane prawe ramię, czyli ca. 2020 jak było opisywane online.
Wybicie szyi to będzie już potwierdzenie 150 pkt niżej, trochę późno jak dla mnie do gry S bo właśnie TU może nastąpić zmyłka dla misia.
Czekać 150pkt spadku żeby zagrać S … hmmm, oryginalna teoria ale chyba nie do realizacji w praktyce dla tradera.
Nie rozumiem , niby jesteś doświadczony niedźwiedź a głupa palisz z wybiciem linii szyi? Kto mówi że musi być jakieś 150 pkt ? Trzeba najpierw sobie sprawdzić ile takich Twoich RGR wchodzi a ile nie (co podałem w przybliżeniu). Oczywiście że można wchodzić na prawym ramieniu można wchodzi gdzie kto chce ale przede wszystkim trzeba umieć wychodzić. Nie wspomnę tu już o obrotach ale skoro one dla Ciebie się nie liczą wcale no bo chyba nie ryzykowałbyś takich stwierdzeń widząc taki rozkład obrotu gdyby Cię to interesowało?
150pkt od ramienia prawego jest szyja, więc to żadne głupoty. Chyba jasno się wyraziłem w czym rzecz.
O obrotach możemy dyskutować, tylko jaka jest teza ?
Obroty masz na dołku przed ewentualną głową i po a nie na szczytach ramion i głowy
Na szybko z telefonu wykresy wig20 i fw20h ( nie mam podglądu do wykresu kont. ) :
https://m.fotosik.pl/zdjecie/d3922697cd3afc7b
https://m.fotosik.pl/zdjecie/7b43d63f7e89a1c5
Dokładnie to widać o czym podana teza , więc skąd wątpliwości?
BttF chyba mnie nie rozumiesz. Wskazujesz cały czas na RGR a obroty nie potwierdzają tej figury ponieważ są na dołkach , to również widać na Twoich wykresach więc …?
A wg jakiej definicji Pan określa RGR ?
Będzie prościej się odnieść, bo chyba źle zrozumiałem rzeczywiście.
Sorry ale nie wiem o co chodzi z ta „definicją”?
Skoro pisze Pan że obroty nie pasują to pytam jak powinno niby być ? Czyli jaka jest definicja formacji wg Pana ?
No nie myślałem że to o taką rzecz chodzi. Jestem mocno zdziwiony jak osoba z takim doświadczeniem nie wie gdzie powinny wystĄpić obroty w czasie tworzenia się formacji RGR.To może inaczej , czy w czasie dystrybucji obroty mamy na dole jej obszaru czy raczej w górnych rejonach, albo czy w czasie akumulacji mamy obroty w dolnych rejonach konsolidacji czyo w górnych. Bo chyba tyle wiemy że RGR to dystrybucja a odwrócony RGR to akumulacja. Czy moze nie?
Widzę że prostej odpowiedzi nie otrzymam więc odpowiem jak mogę w tej sytuacji. Każdy może sobie wygooglać jak opisywany jest schemat RGR i oczywistym jest że jej odmian jest wiele , horyzontalna/pochylona. Tzw. „książkowa” definicja z układem ramion , szyi i obrotów to mit , po wielu latach doświadczenia każdy trader powinien to znać. Ja od dawna nie przywiązuję się do takich opisów, po prostu każdy je zna więc żeby oszukać ‚przeciwnika’ duzi gracze muszą stosować kombinacje aby skłonić do określonych zachowań (sprzedaży/zakupów) pozostałych uczestników rynku. Kilka wariantów można znaleźć np. u Bułkowskiego: http://thepatternsite.com/hst.html http://thepatternsite.com/chst.html Jak widać nawet wybicie w… Czytaj więcej »
Z całego Twojego komentarza, który zawiera wiele treści i linków wynikają własnie książkowe informacje.W żaden sposób nie odniosłeś się do praktycznej strony tej kwestii a ona jest tu najważniejsza. Wyskakujesz tu z rynkiem forex który gdybyś był dobrze zorientowany to wiedziałbyś że na wielu platformach masz dzisiaj nie volumen tickowy a rzeczywisty z rynku regulowanego kontraktów terminowych. Co do zaburzeń CDR to zgadzam się ale muszę wspomnieć że to juz jest okres który przez dłuższy czas je uwzględnia a dalej wygląda to tak że na dołkach były największe obroty. I teraz żeby była jasność , jestem na rynku prawie 30… Czytaj więcej »
Pozostańmy zatem każdy przy swoim zdaniu – to przecież kwintesencja rynku by były dwie strony transakcji – a jako amator z 25letnim doświadczeniem ( w tym 22 na rynku futures ) pozostanę przy konsekwentnej grze S , co jak widać po zachowaniu rynku póki co przynosi zadowalające wyniki.
Udanego wieczoru 🙂
I tusię zgadzam , sam przez ten okres nie zachęcałem do L
Zapomniałem się odnieść do kwestii obrotów na rynku forex a nie chciałbym tej kwestii pominąć mimo wszystko.
Nie sposób się zgodzić że jakakolwiek platforma czy broker dostarcza Panu realne dane o wolumenie danego instrumentu forex , jedyne co może Pan oglądać to ewentualnie obrót u danego podmiotu, z którego usług Pan korzysta, tym instrumentem, ale czy to jest tożsame z obrotem tego rynku ? Oczywiście NIE.
”
Brak wolumenu nie jest więc wyjątkiem, lecz raczej regułą na forexie.
”
https://bossafx.pl/edukacja/podstawy-fx/wolumen-na-forexie
Więc cały moj wywód podtrzymuję w całej rozciągłość, tym samym kończąc wątek mam nadzieję.
Panie Darku , ten sam wykres wig20 z obrotami wygląda jeszcze tak :
https://www.fotosik.pl/zdjecie/dfbdb30cd916356f
Co Pan powie na to ?
Pozycja S od 1948 pkt.
na M1(9.56h) pojawił sie jakis grubasek 318 koników a na 1942 wypada harmonia wiec być może to zatrzyma Andy też masz taki poziom???
jeszcze wieksze grubaski na 1940…wiec to moze być 3 w ruchu od 1972…
cherry daje 1935 , dla mnie strefa 1930-1935 i coś jest chyba na rzeczy bo dzisiaj przy spadku bardzo mocno jak na nasz rynek rośnie LOP czyli koniec spadku jest bliski.
wychodzę, więc nie wpiszę co zagrałem, ale pisze co chce zrobić
stoi 1935 zamknięcie S
stoi otwarcie L na 1930.
SL dla S na 1962
Jeśli spadki 1950 do testu wskazane
Close nad 1965 byk się wk…ł
Uwaga mogę robić ruchy z ręki, informuję żeby nie było „wpis po czasie” 🙂
Udanych
Do dolnej bandy kanału wzrostowego coraz bliżej czy będzie powtórka z rozrywki w opcji flagi zobaczymy zerkać na Jankesów u nich ostatnio dość mocno czerwono.
imo mogliśmu skońcayć ruch od 1972-35 a jesli tak no to korekcimy i tu skalpy na L aby zamieniać potem na S ..patrzymy nie prognozujemy… na 1935 moze dopiero 3 się zakończyła wiec przed nami jeszce moze byc piatka w dół w tym swingu… kreska cos na 1924 dolna banda liub 1914 tam też jest jakaś kreska…
pierwszy zasięg zaliczony ,pozycja zamknięta , czekam na podbicie i realizację podwójnego zasięgu na 1890-92, harmonie do góry to 1952;.57;77
Andy posiadasz jakiś śpiewnik do swoich harmonii bo tak ładnie grasz…. 1935 tak jakby podwójny dołek stąd może ruszyć korekta do góry…pierwsz jaskóła 1942 …
imo wyglada jakbyśmy mieli komplecik falek oporek na 1935 do wywalenia na pierwszy rzut potem 1942 pytanie tylko takie czy ta 5 w tym swingu od 1942 juz sie zakonczyła czy nadal trwa .??
pierwsze sklromne L 1935…
jak widać na załączonym wpisie próby grania L kończą się szybkim zimnym prysznicem…dzis silny ruch kierunkowy może nic nie byc do góry lub takie falczki z małymi korektami 1942 imo do wybicia w pierszym ruchu nadal tańcujemy wokół 1935 godz,.11.31..
małymi kroczkami zbliżamy się do linii szyj..potencjalnego rgr-a ,zasięg spadku ca 140 /jeśli go póżniej nie złamią/ będzie ponownie czym napełnić kieszenie.
Gracz tym razem nie była to harmonia lecz jak wcześniej pisałem zasięg podwójnego szczytu 1934 ,sam jestem zdziwiony że gruby od czasu do czasu posługuje się z dużą dokładnością AT.
Uwaga : systemowcy mogą już część otwartych pozycji systemowych zamknąć i 10 punktów dopisać do portfelika.
pozdro
Ja tu robię odpoczynek od krótkich.
dobry punkt do odpoczynku to 1917 dość mocne wsparcie
Łiktor ja od wczoraj na Nasdaqu zacząłem shortować jest oki jak dla żółtodzioba w porzo.
Część przymknięta reszta obstawiona SL na lody zostanie i spoko.
L 12981 Sl 12955
Zaczynamy powoli pukać w dolną bandę sygnał systemu pracuje część przymknięta jest co do garnka włożyć co do reszty zobaczymy Jankesi misiom pomagają.
Witam szanownych graczy. Systemowo bez zmian, choć misiek przechodzi przez swoje poziomy praktyczne bez bólu.
Numerologicznie: 1973.
Lottonumerologicznie: 1923.
Setka od szczytu to 1922, więc tutaj statystycznie powinna zacząć się korekta i tutaj stoję (na 1923) z L.
Złamane wczorajsze minimum to dla mnie „cios”, dlatego stąd grałem już S.
Cherry, pięknie to opisałeś-gratuluję i podziwiam.
Cherry pisze super ostatnio nie czytam dla mnie giełda to jest maszynka do zarabiania pieniędzy jeżeli się nie sprawdzi to trzeba zmienić maszynkę lub zostać pracownikiem najemnym.
Mogą teraz odbić. Czekam z S na poziomie 1949, SL 1959
Zagrali to co założyłem czyli 1930 mam L, na jak długo? Teraz uwaga bo to co napisze będzie bajką lub życzeniem, inaczej nazwijmy to tak, co bym zrobił jakbym był Grubym na fw. Z obecnego poziomu udaję, że chce dalej w dół, robię konsolę na zamknięciu luki – poziom 1934. Ulica mi wejdzie tak jak założyłem, czyli redukcja lopu w dół, duży wolumen w tej konsoli, przy spadającym lop. Cel Grubego – ulica ma uwierzyć, że nadal w dół np. 1918. Jak ustawię ulice to kończę to nudę i gram korektę spadków w zygzaku bo idzie szybciej, jeśli ulicy nie… Czytaj więcej »
Cherry dla mnie wyjście dołem z kanału wzrostowego na D1 zapodaje 100 pkt. urobku czy to już teraz czy za tydzień lub za miesiąc tego nie wiem podobnie było z flagą na H1 tutaj wyjście górą.
pozdro
Domino zobacz równość falek a do c w korekcie wypadała na 1946 a gdzie sie kurs zatrzymał??? na 1945 i jakie było fibo???(38,2% dzisiejszego swingu) czyli dwa symptomy na koniec korekty…na 1930 możliwy orgr ale czy byczek ma na tyle dzis siły??? kończę na dziś wpisy szefff robi zebranie…
Małe L wziąłem po 1929, może podwójny dołek, zaryzykuję. TP ustawiam na 1944.
Zgadzam się miałem dać na 1943, a coś mnie skusilo wyżej. Trudno, straciłem szansę na zysk. Teraz próbuję z L.
Domino proponuję spacer.
Domino jak mam zakładać z małych fal, to obserwuj 1930, później podsumujemy co się zadziało. Ok zmykam, już w domu poszukam potwierdzenia lub negacji w narzędziach.
Udanych
patrząc na m5 na dax i us500 powinny u nas na fw być dalsze spadki
Narzaie obijają linię wzrostową od dołu , więc minimum jeszcze jedno zejście na nowe dołki. Obecnie bez pozycji.
pare poziomów godnych uwagi 1907;1900-02;; 1890;1885-87;1864
Jeśli dadzą to oddaje L po 1926, będzie tylko 3 pkt straty. Coś jest chyba na rzeczy, że tak pojechali mocno w dół. Może być znowu korekta pędząca ok. 15 -17 pkt. od dołka. Na to liczę
Przepraszam za bajkę. Błąd juz byl jak zaczęli schodzić a rosł lop. Dopiero teraz spada lop, czekam na zamknięcie sesji i planuję przyjąć stratę. Pzdr
Jednak kierunek 1720, oddałem L po 1908. I czekamy na dużo niższe poziomy, niestety. Dziś strata.
Andy, gratulacje. Pisałeś o poziomie 1894, jako realizacja podwójnego szczytu. Brawo
S po 1910
dzień bardzo dobry pozycja zamknięta po 94 gruby się popisał zszedł na drugi poziom ,, podałem kilka poziomów ale nie wiem czemu nie weszły?
trochę prywaty..w firmie kiepsko..konczy sie okres tarczy marzec-kweicień posypią się zwolnienia jak nic…pracuję w sferze usług, dłuższa żima oprócz korony dobiła branżę( projekty archit, wystrój wnetrz itp) a nie czuję się na siłach aby żyć tylko z rynku..dorywczo jak najbardziej ..Darek jeśli nie puścisz tego wpisu rozumiem , nie to jest tematem Twojego bloga..ciekaw jestem ile tak naprawdę posypie się zwolnień jak firmy skorzystają z takiej możliwości umorzeń pomocy z tarczy z zeszłego roku…być może rynek to już dyskontuje i wali sie na południe…no na mnie czas..pozdr.all
W firmie w której pracuję (maszyny rolnicze) całkowicie odwrotnie. Nie było żadnego spowolnienia, a aktualnie nadmiar zamówień i ogromny problem z ich terminową realizacją, brakuje ludzi (dodatkowo kwarantanny) i ograniczone możliwości produkcyjne. Piszę to tylko by pokazać że są też takie branże czy firmy.
Potwierdzam i podobnie jest w budowlance/drogówce – rekordowe obroty i problemy z terminami fabryk/dostawców.
To akurat zasługa (nieliczna) rządu, który nie ograniczał finansowania i miejmy nadzieję że tak będzie dalej , choć budżet unijny wciąż niezatwierdzony w sejmie i plan wykonania do przekazania Unii wciąż nie gotowy. Jesli to zawiedzie i finansowania nie będzie to kamień na kamieniu nie zostanie w tym kraju. Mam głęboką nadzieję że jednak NIE dojdzie do tego.
Bttf jęsli tak kolorowo ma być to apomnij o spadkach…juz tu pisałem że rynek jest jak dzi..ka idzie tam gdzie sa pieniądze i tak jeśli na tym spadku wzieli duuzo pozycji L to jak wytzrepią podaż mamy wzrosty ale to takie pitu[pitu wieczorne przy szklance piwa..
Ponawiam L 12980 sl 12945
Podnoszę Sl do 12975 , cały czas wydaje mi się, że pociągną jeszcze raz dynamicznie w dół.
L 12775
Sl12745
Zamykam połowę L 12890 sl na poziom wejścia
Zamykam całość po 13232. Ale się dzisiaj obżarłem.
o16. 00 przed kongresem zaczyna spowiedz szef FED-reakcja rynków na amerykańskich nie do przewidzenia -ja na dziś kończę
Wpis wieczorny, a mogło być lepiej, gramy dalej.
Wpisze dzisiaj, że zostałem z L po 1930. Obecnie nie zmieniam zakresu do wzrostu, korekcyjnego
Dla inwestorów nie mających zajętej pozycji kilka wskazań, rozważ 1920 L, SL 1904, wyjdą nad 1938, przesuń SL na 1920, szukaj zamknięcia 1944-1952. Będą bronić 1952 weź S po 1955.
Gruby musi się pozbywać zbędnych L,
Open pod 1920 szukaj S w okolicy, a 1904 otwiera ruch na 1878, tu szukaj zamiany na L.
Udanych
cherry nie rozumiem dlaczego nie bronisz pozycji ??? czyżby pewność siebie ponad to co kreśli rynek ??? miałeś L od 1930 rynek poszedł na 1945 robiąc korektę..czyżbys tego n ie widział??? a nawet to nie pojmuję ze nie bronisz sie przed tym ze nie masz racji i siępomyliłeś…już samo wyjście poniżej powinno zapalić alarm ze coś jest nie tak….a tak teraz musisz sie zmagać z najgorszą sytuacją na rynku ..mianowiecie to że zysk z zajetej pozycji zamienił sięw stratę…a teraz opisujesz scenariusze co ma się zadziać a sam jesteś na stracie..tak ma wygladać Twoja gra??? imo mnie to nie pasuje… Czytaj więcej »